قیمت لوله گالوانیزه

معرفی لوله‌های گالوانیزه

لوله گالوانیزه نوعی از لوله است که جنس آن از آهن سفید نورد شده است می باشد، درز این لوله ها با استفاده از دستگاه های مخصوص درز جوش، جوش داده می شود.

آنگاه برای این که مقاومت این لوله ها در برابر اسیدها و زنگ زدگی ها بیشتر شود در یک وان آبکاری روی اندود که همون گالوانیزه می باشد قرار داده می شود.

تولید لوله‌های گالوانیزه به دو گونه ی مختلف صورت میگیرد که به صورت های سبک و متوسط نیز می باشد. اصلی ترین مصارف آن برای انتقال آب و گاز در گلخانه می باشد.

لوله گالوانیزه

لوله های آهنی گالوانیزه:

ویژگی ظاهری لوله‌ گالوانیزه بدین صورت است که دارای رنگی تیره و خاکستری می باشند و همانگونه که در بالا ذکر کردیم به دو صورت سبک و متوسط نیز تولید می شود.

جنس این مدل از لوله ها از آهن سفید نورد شده می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت های لوله های گالوانیزه با ما در تماس باشید.

روی پوشان یکی از معتبرترین تامین کنندگان انواع لوله گالوانیزه، لوله گلخانه و …. می باشد.

این شرکت به مدت چندین سال است است که فعالیت خود را به صورت تخصصی و حرفه ای در این زمینه ادامه داده است.

کارشناسان روی پوشان سعی برآن دارند نه تنها با دادن مشاوره عالی در زمینه ی تهیه و تولید انواع لوله، بتوانند رضایت و اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جلب نمایند. تنها چیزی که در الویت کار این شرکت قرار دارد رضایت مشتریان می باشد.

در واقع شرکت روی پوشان در زمینه ی لوله مانیسمان، لوله برق و لوله‌های گالوانیزه و … در کل در زمینه ی تولید انواع لوله فعالیت دارد و با توجه به بررسی های انجام شده توسط متخصصینی که در این شرکت در زمینه ی خرید لوله و ارائه بهترین و مناسب ترین قیمت لوله مانیسمان و انواع مختلفی از لوله فعالیت دارند، توانسته است جایگاه مناسبی را در بازار برای خرید و فروش انواع مختلفی از لوله ها داشته باشد.

آخرین مقالات

فهرست مطالب