مقایسه گالوانیزه و رنگ

مقایسه فاکتور هزینه در انتخاب گالوانیزه گرم و رنگ

از زمانی که گالوانیزاسیون معرفی شده است تا به امروز صحبت های زیادی در تفاوت های آنها با رنگ های روغنی و اپوکسی مطرح میشود و هر یک از سیستم ها یکی از این پوشش ها را بهتر از دیگری معرفی میکنند.
برای پاسخ به این صحبت ها باید گفت هر یک از این سیستم ها چه گالوانیزه گرم و چه رنگ دارای مزایا و معایبی هستند که آنها را برای استفاده در محیط های مختلف مناسب میکند. و باعث برتری هر یک از آنها برای استفاده در کاربرد خاصی میشود. اما در برخی مواقع میتوان از هر دو مورد استفاده کرد به همین دلیل مصرف کنندگان این محصولات دچار سردرگمی میشوند که کدام یک از آنها مناسب تر است، فاکتورهای زیادی برای انتخاب این سیستم ها وجود دارد که در ادامه این نوشته به بررسی آنها میپردازیم.

 

تفاوت هزینه رنگ و گالوانیزه

به جرات میتوان گفت این فاکتور از مهمترین فاکتورهای انتخاب آنها است، و برای اکثر خریداران از سایر فاکتور ها مهم تر است.
به حداقل رساندن هزینه های اجرایی یکی از مهمترین فاکتورهایی است که تقریبا در تمام پروژه های مهندسی و ساخت و ساز از اهمیت بسیار زیادی برخوردارد است.

البته نباید انتخاب را به شیوه ای انجام دهید که محصولی با کیفیت پایین انتخاب کنید، پس حتما توجه داشته باشید که فاکتور کیفیت و هم قیمت را به تعادل برسانید. و انالیز را تنها بر پایه قیمت محصولات قرار ندهید.

به این دلیل که زمانی که انتخاب محصول را به صورت سطحی انجام میدهید، ممکن است از فاکتورهایی مانند طول عمر را نادیده بگیرید. زیرا پس از استفاده ممکن است به دلیل کیفیت پایین نیاز به ترمیم، نگهداری و پوشش مجدد داشته باشد. و همین هزینه سرویس میتواند باعث بالا رفتن هرینه ها شود.

تفاوت هزینه گالوانیزه و رنگ

عوامل موثر بر قیمت نگهداری از محصولات

  • هزینه خدمات
  • هزینه مواد
  • هزینه به تعداد کارگران
  • هزینه حمل و نقل
  • هزینه مدیریت کار مانند کنترل آلودگی و..

هر قدر که طول عمر محصول خریداری شده و کیفیت آن پایین تر باشد، نیاز به هزینه های جانبی برای تعمیرات و نگهداری بیشتر میشود. و هزینه های جانبی پروژه را افزایش دهد.

برای دریافت قیمت های انواع محصولات گالوانیزه اعم از لوله گالوانیزه، لوله گلخانه، لوله برق و لوله قزوین با کارشناسان روی پوشان قزوین تماس بگیرید.

آخرین مقالات

فهرست مطالب