قیمت بوشن گالوانیزه

قیمت بوشن گالوانیزه و کاربرد آن

یکی از تجهیزات پرکاربردی که امروزه در سیستم لوله کشی به وفور مورد استفاده قرار میگیرد، بوشن گالوانیزه گرم می باشد. استفاده از بوشن گالوانیزه دلایل مختلفی دارد که یکی از مهم ترین آن ها این است که لوله به درستی به یکدیگر متصل شوند و هیچگدونه درزی نداشته باشند.

انواع گوناگونی از بوشن های گالوانیزه وجود دارد که شامل بوشن های کوتاه یا بلند، بوشن فشار قوی … می باشند که هرکدام دارای کاربردهای خاص خود نیز می باشند.

همانگونه که قبلا ذکر کردیم برای اتصال لوله گالوانیزه به یکدیگر از بوشن های گالوانیزه استفاده می شود. بوشن های گالوانیزه گرم ساخته شده از لوله های فولادی می باشند که این لوله ها طبق یک فرآیند آبکاری گرم با روکش روی یا قلع گالوانیزه خواهند شد.

قیمت بوشن گالوانیزه

در واقع عمل گالوانیزاسیون بوشن های گالوانیزه ای به دو صورت گرم و سرد انجام می گیرد. برای روکش کاری این بوشن ها آن ها را در درجه ی بسیار بالایی قرار خواهند داد. اما در بوشن هایی که به روش گالوانیزه سرد، گالوانیزه می شوند آن ها را در درجه ی پایین حرارت خواهند داد و به این صورت عملیات روکش کاری آن نیز انجام میگیرد.

در صورتی که بوشن ها در درجه حرارت پایینی آبکاری شوند و گالوانیزه گردند آنگاه موجب تشکیل پیوند ضعیفی بین اتم های روی و فولاد زمینه می شود. به این صورت می توان بیان کرد که این محصول مقاومت خوبی در برابر خوردگی و رطوبت دارد و همچنین طول عمر بیشتری از خود نشان خواهد داد.

قیمت بوشن گالوانیزه

همانگونه که پیش تر ذکر کردیم این محصول دارای انواع متفاوتی می باشد که هریک از مدل های این محصول با توجه به کارایی و کارکردی که دارند به صورت مشخصی مورد استفاده قرار میگیرند.

با این حال عوامل مختلفی می تواند بر قیمت بوشن گالوانیزه تاثیرگذار باشد که این عوامل می تواند شامل برند تولید کننده، نوع عملیات گالوانیزه کردن، نوع و مدل طراحی شده و اندازه و سایز بوشن ها نیز می باشد.

آخرین مقالات

فهرست مطالب