لوله‌ های مانیسمان

فرآیند گالوانیزه کردن لوله‌های مانیسمان

ما در مقالات قبلی روی پوشان، لوله مانیسمان و فرآیند گالوانیزه گرم و سرد را به طور کامل و با جزئیات شرح داده‌ایم. اگر با لوله‌ های مانیسمان و فرآیند گالوانیزاسیون آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مطالب قبلی ما را مطالعه کنید. در این مطلب به توضیح فرآیند گالوانیزه کردن لوله مانیسمان پرداخته‌ایم.

 

لوله گالوانیزه مانیسمان

 

همانطور که در مقالات قبلی گفته شد، عمل گالوانیزاسیون به منظور جلوگیری از خوردگی و آسیب پذیری فلزات در برابر شرایط جوی و آب و هوایی انجام می‌گیرد. در این فرآیند، سطح فلزات را با عمل گالوانیزاسیون توسط فلز روی می‌ پوشانند. این پوشش لایه‌ ای‌، متشکل از روی و ترکیباتی از آهن است.

 

لوله‌ های مانیسمان از جنس فولاد نرم هستند. برای افزایش مقاومت در برابر زنگ زدگی‌ ها و خوردگی‌ ها لوله‌ ها را در وانی که حاوی فلز روی مذاب است، قرار می‌دهیم تا گالوانیزه بشوند.

لوله گالوانیزه مانیسمان

 

لوله گالوانیزه مانیسمان در اصل همان لوله سیاه است که با پوشش گالوانیزه، گالوانیزاسیون می‌شود. این لوله‌ها در صنایع پتروشیمی ، نفت و گاز ، صنایع غذایی ، صنایع گلخانه‌ای (لوله گلخانه) و ساختمانی و … استفاده می‌ شوند. به همین دلیل لوله گالوانیزه مانیسمان در تاسیسات انتقال گاز و مایعات و بخار ، بیشترین هزینه را به خود اختصاص می‌دهند.

 

فعالیت شرکت روی پوشان در زمینه گالوانیزاسیون لوله‌های مانیسمان

 

این شرکت شست و شوی گرم و لاک بری کامل لوله های مانیسمان را انجام می‌دهد. روی پوشان قزوین پس ازاین فرآیند، تولید اتوماتیک همراه با دمش بخار و هوای فشرده، کیفیت فیلم آلیاژی را تضمین می‌کند.

 

لوله‌های گالوانیزه مانیسمان عمدتا در شبکه‌ های آب‌رسانی، سیستم اطفاء حریق و آتش نشانی، سیستم آب در گردش و مصارف صنعتی استفاده می‌ شوند. ما در روی پوشان فتخر به تولید گالوانیزه گرم و اتوماتیک لوله‌ های مانیسمان هستیم.

 

جهت دریافت مشاوره برای خرید محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

صنایع گالوانیزه روی پوشان قزوین از تولید تا خدمات همراه شما خواهد بود.

آخرین مقالات

فهرست مطالب