لوله برق pvc

اتصالات pvc لوله برق

در صورتی که بخواهید از این مدل از اتصالات برای لوله برق استفاده نمائید این اتصالات به چسب های مخصوصی نیاز خواهند داشت که از نوع پی وی سی باشند. تا هم اتصالات کامل باشند و هم این که به صورت محکم تری وصل گردند و همچنین آب به داخل آن لوله ها نفوذ نکند.

این موضوع قابل ذکر است که لوله های pvc خود از اتصالات مخصوصی نیز تشکیل شده اند که شامل بوشن، سه راهی و زانوهای در دار، دو راهی، زانوی معمولی، چهار گوش، قوطی کلید و همچنین جعبه تقسیم گرد می باشد.

اتصالات لوله برق تنها برای موارد صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین تمامی تجهیزات لازم در آن استفاده شده است.

اتصالات pvc لوله برق

جعبه تقسیم های سه راهی و چهارگوش

این جعبه ها معمولا در مواقعی استفاده می شود که قرار است لوله هایی با انواع مختلف به یکدیگر متصل شوند. البته سوراخ هایی که در این جعبه ها تعبیه شده است به حالت رزوه نمی باشد. پس در صورتی که قرار است درون این جعبه ها، لوله ها را به هم متصل نمائید بهتر است از بوشن های برنجی استفاده نمائید.

در واقع از این جعبه های تقسیم، بدین دلیل استفاده می شود که به عنوان محلی برای گرفتن انشعاب های متعدد از سیم اصلی باشد و همچنین برای تعذیه گرفتن محل های مختلف نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

سه راهی

سه راهی یکی دیگر از اتصالاتی می باشد که برای لوله برق استفاده می شود که شباهت بسیار زیادی به جعبه های تقسیم دارد. در واقع از این سیستم ها برای انشعاب گرفتن، در یک مسیر نیز استفاده می شود.

بر روی این مدل از اتصالات، یک درپوشی قرار خواهد گرفت و همچنین سیم هایی که در درون آن هستند مانند جعبه های تقسیم به یکدیگر متصل می باشند.

همچنین حتما بایستی بدانید که بهتر است از بست های مخصوصی برای لوله های متعددی نیز استفاده شود، که جنس این بست ها از فلز یا pvc می باشد.

شرکت روی پوشان، صنایع تولید کننده ی لوله قزوین

آخرین مقالات

فهرست مطالب