اتصالات گالوانیزه گرم

اتصالات گالوانیزه گرم و مصارف آن

معمولا اتصالات گالوانیزه گرم بیشتر در مواردی کاربرد دارد که از لوله های گالوانیزه گرم استفاده می شود. معمولا از لوله گالوانیزه گرم ببشتر از لوله های گالوانیزه سرد استفاده می شود و دارای محوبیت بیشتری می باشد و مهم ترین دلیل آن هم این است که نسبت به زنگ زدگی دارای مقاومت بیشتری می باشند و همچنین از این مدل لوله ها بیشتر در مصارف ساختمانی و کشاورزی استفاده می شود.

انواع مختلفی از لوله گالوانیزه گرم و سرد به سه دسته ی کلی تقسیم بندی می شوند: سبک، نیمه سنگین و سنگین. این مدل از لوله ها در سایزها و اندازه های گوناگون وجود دارند و به صورت بندیل نیز فروخته می شوند.

در واقع از این محصولات به دلیل آن که بیشتر در محیط های باز و فضای آزاد مورد استفاده قرار میگیرد به همین دلیل دارای محبوبیت بیشتری می باشد. به طور مثال از این لوله ها بیشتر برای: دکل های فشار قوی برق و مخابرات، گارد جاده ها، لوله های آب و فاضلاب و … استفاده می شود، که مهم ترین دلیل مصارف آن خاصیت ضد خوردندگی آن براساس پوشش گالوانیزه گرم می باشد.

گالوانیزه گرم

انواع اتصالات گالوانیزه گرم

انواع گوناگونی از اتصالات گالوانیزه در بازار وجود دارد که هریک با توجه به نیاز و اندازه ای که دارند مورد استفاده قرار میگیرند.

اتصالات بوشن و زانویی گرم از مهم ترین اتصالات گالوانیزه گرم به شمار می آیند که می توانید آن ها را با اندازه های گوناگون خریداری نمائید.

بوشن گالوانیزه گرم یکی از مهم ترین اتصالات گالوانیزه به شمار می آید از همین روی در بسیاری از سیستم های برقی، آبی و همچنین سیستم های آتش نشانی کاربرد بسیار زیادی دارد و همچنین با توجه به اندازه ی لوله ها می توان از این بوشن ها که دارای اندازه های 0.5 تا 24 اینچ هستند استفاده کرد.

زانویی یکی دیگر از پراستفاده ترین اتصالاتی می باشد که جزء مهم ترین اتصالات برای لوله ها به شمار می رود و برای انواع سازه های فلزی و سیستم های مختلف نیز مورد استفاده قرار میگیرد که دارای انواع مختلفی می باشد که شامل: زانویی 90 درجه، 45 درجه، زانویی تبدیل و … نیز می باشد.

آخرین مقالات

فهرست مطالب