لوله فنس حصارکشی

ویژگی لوله گالوانیزه حصارکشی

لوله گالوانیزه حصارکشی دارای ضخامت مناسبی می باشد به همین دلیل قوی و از لحاظ هزینه ای هم کاملا مقرون به صرفه می باشد و دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد.

لوله های فنسی معمولا توخالی هستند و به همین دلیل از مواد کمتری برای آن ها به نسبت دیگر میله ها و ستون های سنگین استفاده شده است به همین دلیل است که از لحاظ قیمتی کاملا مناسب می باشند.

لوله گالوانیزه حصارکشی با توجه به مقاومت بالایی که دارد نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی ندارد، همچنین دارای کیفیت و ماندگاری بالایی می باشند.

لوله های فنسی دارای اندازه های متفاوت و ضخامت گوناگونی می باشند که هرکدام کاربردهای خاص خود را دارد و می توانید با توجه به نیاز خود حصارکشی نمائید.

لوله گالوانیزه حصارکشی

برای ساخت یک حصار از مواد گوناگونی استفاده می شود، اما نیازهای آن می تواند دارای تنوع بسیاری باشد، بدین معنا که هر ماده یا وسیله ای مناسب برای ساخت حصار نمی باشد. عموم مردم ترجیح میدهند تا قوی ترین ماده ها یا وسایل برای ساخت حصار به کار گرفته شود.

پس با این وجود استفاده از فلز می تواند حصار را محکم تر یا بادوام تر بکند تا بتوانید هم از آن در اطراف خانه و هم در مکان های مختلف دیگر که مناسب باشد از این حصارها استفاده نمائید.

فلز مناسب ترین ماده برای لوله گالوانیزه حصارکشی می باشد اما باید از فلزی استفاده شود که هم در برابر گرما، سرما، رطوبت و عوامل محیطی مختلفی نیز مقاوم باشد.

اگر لوله فنس با پوشش فلز روی، گالوانیزه شود آنگاه می تواند به مدت چندین سال بدون آن که تاثیری از عوامل محیطی بگیرد، مورد استفاده قرار بگیرد.

در هنگام ساخت و تولید لوله فنس حصارکشی موردی که پیش می آید آن است که قطعاتی که در آن استفاده می شود را از پروژه های دیگر برداشت می کنند یا حتی مواد بازیافتی هم برای تهیه ی این لوله ها مورد استفاده قرار میگیرد تا بتوانند حصارکشی مجدد را انجام دهند.

انجام این مورد نه تنها موجب دور نگه داشتن محل دفن زباله ها می شود بلکه فضایی هم در طبیعت برای موادی که امکان بازیافت ندارند ایجاد خواهد شد.

اما استفاده از مواد بازیافتی می تواند معایبی را هم در پی داشته باشد به طور مثال افزایش هزینه در تعمیر و نگهداری و بازسازی آن، به دلیل آن که این قطعات دوام و مقاومت و استحکام لازم را ندارند به همین دلیل حتما توجه داشته باشید که قبل از استفاده از این قطعات با کارشناس مربوطه مشورت لازم را داشته باشید.

صنایع شرکت روی پوشان قزوین، لوله قزوین

آخرین مقالات

فهرست مطالب