قیمت لوله مانیسمان

قیمت لوله مانیسمان

یکی از پراستفاده ترین لوله ها در مقاطع فولادی لوله مانیسمان می باشد، این لوله در صنایع مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی کاربرد بسیاری دارد.

این محصول نیز با نام لوله بدون درز هم شناخته شده می باشد و با توجه به نامی که دارد هیچگونه درزی بر روی این لوله ها وجود دارد.

به لوله ی مانیسمان به اصطلاح علمی سیم لس (Seamless pipe) گفته می شود.

این لوله ها با استفاده از کشش یک شمش تو پر روی یک میله حفره ساز برای آن که پوسته ای تو خالی ایجاد شود، ساخته می شوند.

شرکت روی پوشان به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه ی تولید لوله مانیسمان اقدام به عرضه ی اینگونه از محصولات فولادی کرده است.

لوله مانیسمان

قیمت لوله مانیسمان بدون درز

با توجه به نوسانات که در رابطه با قیمت ارز وجود دارد و همچنین ملتهب بودن بازار، روی پوشان سعی بر آن دارد تا قیمتی کاملا رقابتی و همچنین ثابت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. قیمت لوله مانیسمان در اندازه های مختلف 20 و 40 و 80 متفاوت می باشد.

دلایل نوسان قیمت لوله مانیسمان چه چیزی می باشد؟.

قیمت لوله مانیسمان می تواند به دلایل گوناگونی نوسان داشته باشد و این نوسان می تواند با توجه به میزان موجودی کالا در بازار، میزان تقاضا و دلار باشد.

با توجه به این که چین تامین کننده ی بخش عمده ای از لوله های بدون درز می باشد با این وجود قیمت اینگونه از لوله ها نسبت به سایر به صرفه تر و ارزان تر می باشد.

دلیل تقاضای بالای لوله مانیسمان چه چیزی است؟

این لوله ها خواص و ویژگی های بسیاری دارد که چندین مورد از آن به شرح زیر است:

آستانه ی تحمل بالا و قدرت بالای لوله مانیسمان در تغییرات دمایی مختلف، فشار زیاد و همچنین استحکاک و ضربه که شناخت این خواص در چندین سال تجربه به دست آمده است.

به همین دلیل این لوله به عنوان یکی از پرکاربرد ترین لوله ها در پروژه های خاص و بزرگ مانند پالایشگاه ها، صنعت ساخت و ساز، پتروشیمی، خودرو، برق، نفت و … می باشد.

این لوله مزیت دیگری نیز دارد و آن این است که دارای سطحی کاملا یکنواخت می باشد و همین ویژگی نیز موجب می گردد تا بتوانید اتصالات مختلفی را به آن نصب نمائید که بسیار سودمند می باشد.

همچنین لوله های بدون درز مانند لوله مانیسمان این ویژگی را دارند که در شرایط سخت بهترین کارایی را داشته باشند که منظور از این شرایط ایجاد محیطی بسیار سرد و گرم و یا حتی بسیار مرطوب می باشد.

آخرین مقالات

فهرست مطالب