سینی کابل چیست؟

نمونه های مختلف دیگری از انواع نردبان سینی کابل وجود دارد که سینی کابل یکی از آن ها به شمار می آید، که این سینی کابل برای محافظت و نگهداری از سیم های روکش دار در طول مسیر به کار می رود.

استانداردترین طولی که برای این سینی ها وجود دارد حدود 3 متر می باشد. ساختار این سینی ها به گونه ای است که دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد.

مقاومت سینی کابل هایی که از جنس گالوانیزه هستند به نسبت سینی هایی که فابریک هستند در برابر پوسیدگی ها و خرابی دو برابر بیشتر می باشد.

سینی کابل

سینی گالوانیزه جزء یکی از انواع تمیز ترین و همچنین زیباترین سینی هایی می باشد که در بین انواع نردبان سینی کابل مورد استفاده قرار میگیرد.

برخی از انواع این سینی ها را با روش گالوانیزه گرم تولید می کنند، که این روش نه تنها طول عمر آن ها را بالاتر می برد بلکه باعث می شود مقاومت بیشتری در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی داشته باشند.

خراب شدن این سینی ها به راحتی اتفاق نمی افتد و همچنین می توان از آن ها هم در محیط های بسته و هم در فضای باز استفاده کرد.

هرکدام از انواع نردبان سینی کابل دارای تجهیزات خاص و اتصالات به خصوصی می باشند که شامل: سه راهی سینی کابل، رایزر سینی کابل، چهار راهی سینی کابل، ردیوسر سینی کابل، زانویی سینی کابل و .. می باشد.

انتخاب نردبان سینی کابل مناسب

سینی و نردبان های کابل مورد استفاده برای صنایع گوناگون نیز می باشد. از همین روی بایستی دقت کافی در انتخاب آن ها به عمل آورید و همچنین مناسب ترین و بهترین آن ها را انتخاب نمائید. به دلیل آن که هریک از انواع نردبان ها و سینی هایی که برای کابل ها مورد استفاده قرار میگیرد، در محوده های مختلف دمایی متغیر می باشند، تا مانع از آسیب جدی آن ها شود و هزینه ی زیادی هم در پی نگیرد.

یکی از مهم ترین دستورالعمل هایی که می توانیم در هنگام انتخاب انواع نردبان سینی کابل به کار ببریم، کاربرد آن ها در دماهای مختلف می باشد.

این که سینی و نردبان کابل با چه جنسی در چه دماهایی مورد استفاده قرار میگیرند بدون آن که دچار آسیب شوند.

شرکت روی پوشان قزوین، تولید کننده انواع سینی کابل ، نردبان کابل ، لوله های برق و گالوانیزه و لوله قزوین آماده ی خدمت رسانی و ارائه ی محصولات خود به مشتریان گرامی می باشد.

آخرین مقالات

فهرست مطالب