سینی کابل

انواع نردبان سینی کدامند؟

در صنایع گوناگون برای نگهداری کابل های برق و یا حتی برای نگهداری لوله برق از سینی کابل یا نردبان کابل استفاده می شود. سینی کابل دارای انواع مختلف و گوناگونی می باشد. از سینی کابل به خصوص در برق رسانی ساختمان ها، بناهای صنعتی و همچنین از آن ها برای سیستم های مخابراتی استفاده می شود.

نردبان سینی کابل به عنوان مناسب ترین جایگزین برای سیم کشی باز و یا سیستم های کاندوئیت می باشد. معمولا از این وسیله در اماکن تجاری و یا صنعتی استفاده می شود. همچنین به کارگیری نردبان و سینی موجب می شود تا بتوانید دقت بیشتری بر روی روند کابل کشی داشته باشید.

همچنین از یک سوی دیگر برای عبور دادن در برخی از مکان ها از روکش های سینی و نردبان کابل ها نیز استفاده می شود. همچنین تنوع در مدل نردبان سینی کابل می تواند در روند کابل کشی تغییرات اساسی را ایجاد نماید، بنابراین از این حیث بسیار حائز اهمیت می باشد.

یکی از مزیت های بسیار مهم سینی و نردبان های کابل آن است که موجب نظم دهی بیشتر به زیبایی سیم کشی می شود، به خصوص این سینی ها در ساختمان های بزرگ کاربرد بسیاری دارند. تصور نمائید که در ساختمان های بلند برای عبور سیم کشی ها از سینی و نردبان ها استفاده نگردد آنگاه خواهید دید چه نمای زشت و بدی در ساختمان به وجود می آید.

نردبان کابل چیست؟

در واقع یکی از بهترین و پر قدرت ترین محصولاتی که از آن ها به عنوان نگهدارنده ی سیم کشی ها و کابل ها استفاده می شود، نردبان ها می باشد. می توان از این نردبان ها در مکان های گوناگونی استفاده کرد. البته نکته ای که در اینجا قابل ذکر است آن است که بهترین مکان برای استفاده از انواع نردبان سینی کابل، مکان هایی می باشد که سیم کشی ها به صورت عمودی از آن جا عبور می کند.

لوله برق

جنس های مختلف و گوناگونی برای نردبان های کابل وجود دارد که شامل جنس آلومینیوم، جنس استیل برخی دیگر از جنس فولاد و دیگری از جنس گالوانیزه می باشد.

در واقع شما قادر خواهید بود به وسیله ی انواع مختلفی از نردبان سینی کابل، از سنگین ترین کابل ها برای مسافت های طولانی استفاده نمائید.

این نردبان ها به عنوان مناسب ترین گزینه به شمار می روند. به دلیل آن که نه تنها دارای قدرت بالایی هستند بلکه از سرعت بسیار بالایی در نصب برخوردارند و همچنین نصب آن ها به آسانی امکان پذیر می باشد. همچین یکی دیگراز ویژگی های مثبت این کابل ها آن است که دارای طول عمر بالایی می باشند.

میزان استانداردی که برای طول نردبان کابل در نظر گرفته می شود حدود 3 تا 6 متر می باشد. این نردبان ها دارای تجهیزات و متعلقات بسیاری هستند که شامل، سه راهی نردبان کابل، رایزر نردبان کابل، زانویی نردبان کابل، چهار راهی نردبان کابل، ردیوسر نردبان کابل و .. می باشند.

شرکت روی پوشان قزوین به عنوان یکی از تولید کنندگان انواع لوله قزوین، لوله گلخانه و محصولات مختلف گالوانیزه، با کیفیت ترین سینی ها و نردبان های کابل را نیز ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سینی کابل می توانید به این مقاله مراجعه نمائید.

آخرین مقالات

فهرست مطالب