مغذی تبدیل گالوانیزه

معرفی مغذی تبدیل گالوانیزه

مغذی تبدیل گالوانیزه یکی از پرکاربرد ترین اتصالاتی می باشد که برای انواع لوله گالوانیزه به کار می رود و همچنین در صنایع آب و فاضلاب نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

نمونه های بسیار مختلفی از این مدل مغذی ها در بسیاری از سیستم ها و شبکه های آبرسانی شهری و صنعتی مشاهده می گردد. این مغذی دارای دو سری می باشد که به صورت نر و مشابه یکدیگر می باشند.

یکی از بارزترین ویژگی های مغذی تبدیل گالوانیزه، خاصیت ضد زنگ زدگی آن می باشد و دلیل آن هم پوشش گالوانیزه ای می باشد که بر روی تمامی سطوح این مغذی تبدیل به کار گرفته شده است.

بسیاری از کارخانجات تولید کننده اتصالات گالوانیزه، در حال حاضر در حال تولید مغذی تبدیل گالوانیزه می باشند و این قطعه ی بسیار مفید و پرکاربرد در بیشتر مراکز در حال عرضه می باشند.

کاربرد مغذی تبدیل گالوانیزه

به قطع یقین می توان گفت که مغذی تبدیل گالوانیزه یکی از پرکاربرد ترین و رایج ترین قطعاتی می باشد که در انواع اتصالات گالوانیزه مورد استفاده قرار میگیرد.

مواردی که بسیار از آن استفاده می شود عبارت است از:

  • صنایع کشتی سازی
  • سیستم های آتش نشانی
  • صنایع برق
  • تاسیسات نفتی و پالایشگاه
  • تاسیسات گاز
  • تاسیسات آبرسانی و فاضلاب
  • سیستم های گرمایش و سرمایش
  • و …

مدل های مختلف و کثیری از مغذی گالوانیزه وجود دارد که در بازار به فروش می رسد، هریک از این مدل های مغذی تبدیل گالوانیزه دارای سایزهای متفاوت می باشند که هرکدام دارای کاربردهای گوناگونی می باشند.

مغذی تبدیل گالوانیزه

برندهای مختلف این محصولات را با کیفیت های گوناگون و دوام مختلف تولید می کنند و همچنین بسیاری اتفاق می افتد که محصولات برخی از این برندها، کیفیت لازم را نخواهد داشت. از همین روی حتما لازم است که محصولی را خریداری نمائید که از کیفیت و مرغوبیت لازم برخوردار باشد.

قیمت انواع مغذی گالوانیزه

عواملی که می تواند بر قیمت مغذی گالوانیزه تاثیرگذار باشد، درجه کیفی محصول و برند سازنده می باشد که بر روی شرایط فروش این محصول بسیار تاثیرگذار می باشد.

یکی دیگر از عواملی که می تواند بر روی قیمت مغذی گالوانیزه و همچنین انواع لوله گالوانیزه تاثیر بگذارد، قیمت ارز و نوسانات می باشد که در یک سال اخیر بیشترین تاثیر خود را گذاشته است.

از همین روی بهتر است قبل از آن که متقاضیان و صنایع گوناگون محصولات مورد نظر خود مانند انواع مغذی و زانو گالوانیزه را به صورت عمده سفارش دهند، اقدام به دریافت لیست قیمت روز از مراکز عرضه معتبر نمایند.

همچنین خرید انواع مغذی تبدیل گالوانیزه باید حتما متناسب با نوع و نیاز آن صنعت نیز صورت بگیرد.

آخرین مقالات

فهرست مطالب