لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه گلخانه و مزیت آن

امروزه عوامل مختلفی موجب افزایش ساخت گلخانه ها شده است که چندین مورد از آن ها به شرح زیر می باشد:

  • افزایش جمعیت
  • کمبود فضای مناسب کشاورزی
  • تولید محصولات مختلف در فصول مختلف
  • و … نیز می باشد.

لوله گالوانیزه گلخانه ای یکی از مهم ترین و اصلی ترین تجهیزاتی می باشد که از آن برای ساخت گلخانه استفاده می شود. جنس لوله هایی که برای ساخت گلخانه مورد استفاده قرار میگیرند، از فولاد می باشد و بسیاری از شرکت های تولید کننده با روش گالوانیزه گرم و سرد این لوله ها را با فلز روی گالوانیزه می کنند.

لوله گلخانه گالوانیزه دارای سایزبندی های گوناگون و اندازه های مختلفی می باشد که می توانید در بازار اقدام به تهیه ی آن نمائید، سایز این لوله ها معمولا حدود 0.5 تا 4 اینچ نیز می باشد و بهتر است برای گالوانیزه کردن آن از روش گالوانیزه گرم به جای گالوانیزه سرد استفاده شود، به دلیل آن که هم مقاومت و هم دوام آن بالاتر می رود و در کل باعث بالا رفتن طول عمر آن نیز می شود.

هر مدل لوله گلخانه ای با سایزهای مختلف با طول 6 متر نیز در بازار موجود می باشد.

لوله گلخانه

مزیت های لوله گالوانیزه مخصوص گلخانه

لوله مخصوص گلخانه دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که به موارد زیر می توان اشاره کرد:

• استفاده از فلز روی بر سطح فولاد باعث افزایش طول عمر آن می گردد و باعث محافظت آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی می شود، با استفاده از این لوله ها می توانید اقدام به ساخت گلخانه ها نمائید و در سال های طولانی بدون هیچگونه آسیب دیدگی در برابر شرایط جوی مختلف می توانید از آن استفاده کنید.

• آبکاری لوله گالوانیزه گلخانه با استفاده از فلز روی گرم، از دیگر مزایای آن می باشد که باعث افزایش کیفیت لوله می شود و در نهایت انجام این کار باعث جلب رضایت مشتریان نیز می شود.

• استفاده از این لوله ها مزیت های دیگری هم دارد و آن این است که همراه با اتصالات مختلفی ارائه داده می شوند و با این وجود دیگر شما نیازی به خرید اتصالات جدا برای نصب و بستن آن در گلخانه ها نخواهید داشت. همچنین می توانید به راحتی و با سرعت بالا بدون صرف هزینه ی اضافی اقدام به ساخت گلخانه ی مورد نظر خود نمائید.

آخرین مقالات

فهرست مطالب