خرید لوله گلخانه

فروش انواع لوله گلخانه

همانگونه که اطلاع دارید لوله گلخانه یکی از پرمصرف ترین لوله هایی می باشد که از آن ها برای ساخت گلخانه استفاده می شود. این لوله ها در بازار دارای انواع مختلفی می باشند که از نظر جنس، ابعاد، وزن، برند سازنده و همچنین قیمت متفاوت از یکدیگر نیز می باشند.

امروزه یکی از رایج ترین و پرکاربرد ترین انواع لوله های مورد استفاده برای سازه های گلخانه، لوله گالوانیزه گلخانه ای و لوله گلخانه سپنتا می باشد.

فروش انواع لوله گلخانه

لوله های گالوانیزه و سپنتا هردو دارای پوششی از گالوانیزه می باشند که موجب بالا رفتن مقاومت سازه در برابر زنگ زدگی و خوردگی نیز می شود.

هرکدام از انواع لوله که از آن برای ساخت گلخانه استفاده می شود دارای وزن های متفاوتی از یکدیگر نیز می باشند، اما در بیشتر موارد از لوله هایی برای ساخت گلخانه استفاده می شود که دارای وزن سبکی هستند.

مدل هایی از لوله هستند که ضخامت پوشش آن حدود 70 میکرون گالوانیزه می باشد و این لوله ها همان لوله های فولادی به رنگ سیاه هستند که معمولا به نام لوله های سیاه درزدار شناخته شده می باشند.

کیفیت انواع لوله گلخانه که در بازار به فروش می رسد با یکدیگر متفاوت می باشد و حتی مشاهده شده است که برخی از این محصولات دارای کیفیت لازم نیستند و از استاندارد لازم نیز برخوردار نیستند و نامرغوب می باشند.

مرکز فروش انواع لوله گلخانه

توجه داشته باشید که حتما برای خرید لوله گلخانه از طریق یک مرکز فروش معتبر و قابل اعتماد نیز اقدام نمائید و محصول مورد نظر خود را از این طریق تهیه نمائید تا بتوانید لوله هایی با استاندارد لازم و باکیفیت و مرغوب خریداری نمائید.

عده ای از سودجویان هم هستند که محصولاتی بی کیفیت و نامرغوب را در بازار عرضه می کنند و اینگونه از لوله های ساخت گلخانه دارای ماندگاری و استحکام لازم نخواهند بود و در مدت زمان کوتاهی دچار آسیب خواهند شد.

هرچند که قیمت این محصولات ارزان است اما کیفیت و مرغوبیت لازم را ندارد و در یک بازه ی کوتاه زمانی باید حتما تعویض شود و آنگاه باید دوباره هزینه ای مجدد را برای تعویض آن با مدل جدید و استاندارد پرداخت نمائید.

کارشناسان و مشاوران شرکت روی پوشان که تولید کننده انواع لوله قزوین و لوله گلخانه می باشد همواره آماده ی ارائه ی مشاوره های لازم به مشتریان و متقاضیان در خصوص خرید لوله هایی می باشند که برای ساخت گلخانه استفاده می شود و تمامی اطلاعاتی که لازم باشد را در اختیار مشتریان قرار خواهند داد.

آخرین مقالات

فهرست مطالب