انواع لوله های فولادی گالوانیزه برق

انواع لوله های گالوانیزه ای برق سرد و برق گرم

لوله گالوانیزه برق سرد

در این فرآیند پوششی حدود 8 تا 15 میکرون از گالوانیزه به طور الکتروز سطح خارجی لوله را احاطه میکند.

لوله های گالوانیزه برق سرد به علت نداشتن پوشش گالوانیزه مقاومت پایین تری در برابر خوردگی دارند و به همین علت به آنها لوله های توکار نیز گفته میشود تا کمتر با اکسیژن ارتباط برقرار کنند.


لوله فلزی برق رنگی کوره ای

این محصول در ضخامت های 0/8،9/0 و 1 میلیمتر تولید میشوند و برای جلوگیری از خوردگی رنگ میشوند و داخل کوره میروند. به درخواست مشتریان این  لوله ها میتواند در همه رنگ ها ارائه میشود اما رنگ اصلی این لوله ها سیاه و قرمز است.

لوله کاندوئیت

به انواعی از لوله ها میگویند که جنس های آنها مقاومتی است و از سیم ها و کابل ها در برابر آتش سوزی محافظت میکنند لوله های کاندوئیت بر اساس شکل و استانداردی که دارند در بخش ها مختلفی از تاسیسات مورد استفاده قرار میگیرند کاربرد های آنها در این موارد است : ساختمان های تجاری، شرکت ها، هتل ها و تاسیسات زیر زمینی

انواع لوله کاندوئیت

کاندوئیت فلزی

از نام آنها معلوم است جنسشان از فولاد است و با استفاده از ورق روغنی یا ورق گالوانیزه تولید میشوند که قابلیت خوردگی کمی دارند و عمر بالایی هم دارند.

لوله برق Pvc

این محصول از جنس PVC ساخته شده است و در برابر زنگ زدگی و خوردگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند  لوله های کاندوئیت پی وی سی از قیمت بسیار پایینی برخوردارند به همین علت کاربرد بسیاری دارند و از آنها استفاده زیادی میکنند.

لوله کاندوئیت گالوانیزه

جنس این لوله ها از فولاد است اما روکش آنها از روی است که در برابر زنگ زدگی و رطوبت مقاومت دارند و استفاده این لوله ها در فضاهای داخلی و خارجی است.

 

علاقه مندان برای دریافت قیمت لوله گلخانه و گالوانیزه گرم میتوانند با کارشناسان روی پوشان قزوین تماس بگیرند.

 

آخرین مقالات

فهرست مطالب