لوله فنس حصارکشی

انتخاب مناسب ترین لوله گالوانیزه حصارکشی

چگونه می توان مناسب ترین لوله گالوانیزه ( لوله فنس ) حصارکشی را انتخاب نمائیم؟

لوله حصارکشی دارای قیمتی بسیار ارزان می باشد و همچنین به صورت آزادانه نیز در دسترس عموم می باشد.

در صورتی که قصد خرید لوله حصارکشی را دارید حتما دقت داشته باشید که این لوله ها هیچگونه زنگ زدگی نداشته باشد و حفره، چاله ای در آن وجود نداشته باشد، دقت داشته باشید که سطح لوله پوسته پوسته نباشد و دارای ساییدگی زیادی نباشد پس از آن که از این موارد اطمینان حاصل کردید آنگاه می توانید محصول مورد نظر خود را با اطمینان بیشتری خریداری نمائید.

لوله گالوانیزه

در صورتی که جنس و کیفیت لوله فنس حصارکشی بالا باشد آنگاه هیچگونه سوراخی بر روی آن وجود نخواهد داشت و حتی کوچکترین درز هم بر روی آن وجود ندارد.

همچنین در خصوص خرید لوله فنس حصارکشی بهتر است از قبل، اقدام به طراحی حصار نمائید و همچنین اطمینان حاصل کنید که به چه اندازه پایه فنس نیاز خواهید داشت. به طور مثال در صورتی که قصد دارید برای نگهداری اسب حصار طراحی نمائید باید حتما از یک لوله مخصوص حصار کشی استفاده نمائید که مقاومت کافی را داشته باشد و همچنین انعطاف پذیری بالایی هم داشته باشد به گونه ای که هم قطر آن بزرگ باشد و هم دارای وزن کمی باشد داشتن این فاکتورها می تواند از وارد آمدن صدمات احتمالی یا هرگونه آسیبی جلوگیری نماید.

در واقع اگر این لوله ها دارای قطر بیشتری باشد آنگاه می تواند وزن بار بیشتری را تحمل کند.

هچنین توجه داشته باشید هر طراحی، نیازمند یک لوله با اندازه و وزن متفاوت و مخصوص به خود می باشد بدین ترتیب سایز که برای هر لوله حصارکشی انتخاب می نمائید کاملا بستگی به نوع طراحی حصار دارد.

پس در صورتی که لوله فنسی با اندازه ی مناسبی را انتخاب نمائید آنگاه نه تنها موجب می شود تا حصار ایمن تر گردد بلکه آن را قوی تر و حتی زیباتر می کند و همچین از لحاظ هزینه ای هم برای شما کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

شما نیز همچنین می توانید در خصوص نصب لوله فنس حصارکشی برای صرفه جویی بیشتر در هزینه ها، به صورت موقت پایه فنس ها را با فواصل بیشتری با هم نصب نمائید، چرا که برای حصار موقت، نصب این پایه فنس ها با فاصله ی بیشتر می تواند گزینه ی مناسب و راه حل خوبی باشد.

آخرین مقالات

فهرست مطالب